Skriftstørrelse

Rådmannen i Lindesnes

Rådmannsavdelingen består av rådmann, rådgiver, personalkontor, økonomienhet og servicekontor.

Rådmannen er øverste leder i kommunens administrasjon og har som sine viktigste oppgaver å drive med utviklingsrettet arbeid (internt og eksternt), intern kontroll og samordning/koordinering av virksomheten innen hele kommunen. Dette skjer i et tett samarbeid med kommunens øvrige ledere. Rådmannen er den som i første rekke har kontakten med politikerne i Lindesnes.
Andre viktige oppgaver til rådmannsavdelingen er beredskap, folkehelse, overordnet planlegging slik som kommuneplan, valg og andre oppgaver av overordnet karakter. Disse sistnevnte utføres i første rekke av rådgiveren.

  • Rådmann
    Leder:
    Rune Stokke
    Mobil leder:
    91553054
    Telefon avdeling:
    38253357
    E-post:
    mailto:rus@lindesnes.kommune.no
    Besøksadresse:
    Rådhusveien 9
    Postadresse:
    Postboks 183 Vigeland
    Postnummer:
    4524
    Poststed:
    Lindesnes
    Rådmannen
    Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Postadresse

Lindesnes kommune, postboks 183, 4524 Lindesnes

Besøksadresse

Åpningstider mandag-fredag: kl. 08:00-15:30
Rådhusveien 9, 4520 Lindesnes

Kommunenummer: 1029
Organisasjonsnummer: 964 966 664

Kontakt oss

Telefontid: kl. 08-15.30
Sentralbord: 38 25 51 00

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Vakttelefoner

Om nettstedet

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Personvern og informasjonskapsler

Følg oss

Logg inn

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me