Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Aktuelle saker om plan, bygg og eiendom

Har du lyst på en drømmedag på Rudskogen?

Hvert år gir Nullvisjonen Agder et fantastisk tilbud til unge bilførere i alderen 18 til 24 år.

Og du, husk at det er første mann til mølla - så meld deg på allerede i dag!

Mange ungdommer som har deltatt på en drømmedag på Rudskogen

Verdens vanndag 2023

Verdens vanndag markeres hvert år den 22. mars for å sette fokus på hvor viktig vann er i våre liv, og for å øke kunnskapen om vanntilgang i verden. Dagen er en mulighet til å lære mer om problemstillinger knyttet til rent vann, og til å mane frem handling for å skape en bedre verden.

Plakat for verdens vanndag 2023

Tilskudd - privat vedlikehold av vei

Organiserte veilag kan søke om tilskudd til privat vedlikehold av vei dersom veien er lengre enn 300 meter, benyttes av fastboende og er åpen for allmenn ferdsel.

Søknadsfristen er 1. april.

Grusvei

Å kaste plast i toalettet er som å kaste plast i havet

Daglig kaster vi våtservietter, linser, tanntråd og tamponger rett i toalettet i stedet for i søppelbøtta. Avløpssystemet i de fleste norske kommuner er konstruert og dimensjonert for å ta seg av tre ting; bæsj, tiss og dopapir.

Det må du nesten bare drite i

Last ned kommune-appen og få nyheter fra kommunen rett i lomma!

Last ned kommune-appen og få nyheter fra kommunen rett i lomma. Da er det lettere å holde seg oppdatert på hva som skjer.

Du velger selv hvilke kategorier du ønsker å få informasjon om. Når nyheter publiseres, får du varsel på din mobil om det som er nyttig for deg eller det du interesserer deg for.

mobiltelefon

Meld inn feil på vei

"Meld inn feil» er Lindesnes kommunes tjeneste for feilmelding på kommunale veier. Her kan du melde inn feil på vei, parkering, gatelys og trafikksikkerhet.

Ikon - meld om feil