Skriftstørrelse

Hopp til her

Ledig vikariat som bibliotek- og driftsansvarlig ved Kulturtorvet, 80 % vikariat

Ledig stilling

 

Fra 01.01.20 til 22.09.20 er det ledig vikariat som bibliotek- og driftsansvarlig ved Kulturtorvet.

Kulturtorvet på Vigeland vil etter nyttår inneholde bibliotek, innbyggertorv, kafé og museum. Vi søker etter en person som kan ha fagansvar for biblioteket, samt ansvar for den daglige driften av Kulturtorvet.

Vi ønsker oss en fleksibel, kompetent og serviceinnstilt person som vil være med å videreutvikle Kulturtorvet som en aktiv møteplass for innbyggerne i Lindesnes.

Ansvars- og arbeidsoppgaver:

  • · Helhetlig ansvar for den daglige driften av Kulturtorvets bibliotek, innbyggertorv og kafé
  • · Fagansvar for biblioteket
  • · Være med å planlegge og arrangere formidlingsopplegg knyttet til Kulturtorvet
  • · Det må påregnes noe fleksibel arbeidstid i forbindelse kveldsarrangementer
  • · Lørdagsarbeid er en fast del av turnusen

Kvalifikasjoner/egenskaper:

  • · Utdanning på bachelorgrad eller tilsvarende tilpasset oppgavene som skal utføres. Relevant erfaring/realkompetanse kan kompensere for utdanning.
  • · Relevant fagbrev i kombinasjon med realkompetanse kan også vurderes
  • · Bibliotek- og ledererfaring vil bli vektlagt
  • · Interesse for bibliotek
  • · Interesse for Kulturtorvets funksjoner
  • · God serviceinnstilling og flink til å samarbeide
  • · Ansvarsfull og pålitelig

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi kan tilby:

  • · Et spennende og utfordrende arbeid i et godt arbeidsmiljø
  • · Avlønning i forhold til utdanning på høyskolenivå/fagarbeidernivå etter gjeldende tariff i kapitel 4. Stillingskode 7559/6559,
  • · Gode pensjons- og forsikringsordninger

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Vitnemål og attester tas med til intervju.

Opplysninger om stillingene fås ved henvendelse til leder av Kulturtorvet:

  • · Leon Bang-Hetlevik, telefon 91 88 46 61
  • · Andre spørsmål vedrørende ansettelsesprosess kan rettes til Kurt Vik ved Oppvekst- og kulturkontoret, telefon 91 69 04 47.

For å søke på stillingene ber vi deg om å benytte elektronisk søknadsprosess. Se lenke til søknadsskjema nedenfor. Skjema fylles ut på skjermen og overføres direkte til kommunens saksbehandler når du trykker på "send inn".

Deler av den videre saksbehandling skjer elektronisk, det er derfor viktig at søker fyller ut så fullstendig og relevant som mulig. Du får en elektronisk bekreftelse på at søknaden er mottatt samt et eget referansenummer. Søkere som blir innkalt til intervju skal ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunes vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søknaden bli offentliggjort.

Elektronisk søknadsskjema 

Søknadsfrist: 24.11.19

Velkommen som søker!

St.id: 627

 

 

 

 

 

  • Last updated on .

Postadresse

Lindesnes kommune, postboks 183, 4524 Lindesnes

Besøksadresse

Åpningstider mandag-fredag: kl. 08:00-15:30
Rådhusveien 9, 4520 Lindesnes

Kommunenummer: 1029
Organisasjonsnummer: 964 966 664

Kontakt oss

Telefontid: kl. 08-15.00
Sentralbord: 38 25 51 00

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Om nettstedet

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Personvern og informasjonskapsler

Logg inn

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me