Hvordan få tilgang?

  • Gå til tilskuddsportalen.no og søk etter Lindesnes kommune i søkefeltet. Alle kontaktpersoner må registrere seg som brukere. Husk å registrere hvilken forening du representerer og hvilken rolle du har i denne.
  • Når du har registrert deg, så skjer det en manuell sjekk av din tilknytning til organisasjonen. Dette blir gjort innen en arbeidsdag, men ofte raskere.
  • Når du blir godkjent, så mottar du en e-post med bekreftelse på din registrering, og det er viktig at du klikker på aktiveringslenken i denne e-posten. Du kan da velge ønsket passord.
  • Begynn jakten på tilskudd!

Hvem kan bruke portalen?

Inntil tre personer fra frivillige lag og foreninger som er registrert i Lindesnes kan bruke portalen. I tillegg kan ansatte i Lindesnes kommune få tilgang.

Problemer?

Hvis du får tekniske problemer med innlogging eller bruk av tjenesten, kan du kontakte support: 
 support@tilskuddsportalen.no