Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

17. mai-program Lindesnes kommune 2024

Nå nærmer det seg 17. mai-feiring med folkefest fra morgen til kveld! Det er bare å glede seg til barnetog, borgertog og andre tradisjonelle arrangementer i hele kommunen.

Oversikten oppdateres fortløpende, etter hvert som vi mottar program.

17. mai i Lindesnes kommune

Lindesnes kommune ønsker alle en god 17. mai!

Må champagnefrokost være synonymt med dagsfylla? Vil du ha oppskriften på den perfekte champagne-frokosten? Det er mye godt å velge mellom hvis du vil servere alkoholfrie bobler på nasjonaldagen - la deg friste!

Et barn i bunad som holder en ispinne foran øynene. Plakat med påskriften

Sommerferieaktiviteter for barn og unge

Endelig kjenner vi at våren er på gang, og noen av oss har begynt å planlegge sommeren. Det er flere aktører som tilbyr flotte ferieaktiviteter for barn og unge i Lindesnes kommune. Du trenger ikke å være- eller bli medlem for å delta. Noe er gratis, og noe koster penger. Se mer informasjon om dette under hver aktivitet.

Meld deg på og bli med - de gleder alle seg til å møte deg!

(Listen under blir oppdatert etter hvert som vi får inn nye aktiviteter).

4 barn som leker med en stor badeball

Vær trygg på sjøen

Har du en ungdom i alder 12-16 år og som elsker å kjøre båt på sjøen? Da bør du sjekke ut kurset om trygg ferdsel på sjøen. Kurset er både for ungdom og foresatte.

Båt på sjøen

Endret smak på drikkevannet i Mandal

Vi får inn en del meldinger fra innbyggere om endret smak på drikkevannet i Mandal. Årsaken er noe oppjustert klortilsetning ved vannbehandlingsanlegget vårt.

Vannkran