Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Har du spørsmål om faktura?

Send oss dine spørsmål.

Du må være logget inn med ID-porten for å sende inn.

Logg inn
For å sende inn skjemaet trenger vi mobilnummeret ditt. Du vil få SMS med en kode, som du må skrive inn her.

Oppgi e-post vi kan kontakte deg på.

Oppgi telefonnummer vi kan nå deg på.

For at vi lettere skal kunne hjelpe deg, trenger vi at du oppgir kundenummeret ditt. Dette finner du på en tidligere faktura. Vi gjør oppmerksom på at du kan ha flere kundenummer hos kommunen, så dobbeltsjekk at du oppgir riktig. 

For å kunne gi deg raskere hjelp, trenger vi at du opplyser om fakturanummer. Dette finner du på fakturaen det gjelder. 

Fakturaen gjelder*

Beskriv kort hva du lurer på når det gjelder fakturaen eller ditt kundeforhold.
Ikke oppgi sensitiv informasjon. 

Hva skjer med din henvendelse?

Når du har sendt inn ditt spørsmål om faktura skjer følgende:

  1. Ditt spørsmål sendes over på mail til fakturaavdelingen, som snarest vil besvare ditt spørsmål.
  2. Samtidig lagres henvendelsen din i en database knyttet opp til nettsiden. 
  3. Etter 14 dager slettes henvendelsen din fra denne databasen.

Kontakt

Min side - Mine fakturaer

 Logg inn på Mine fakturaer

Få oversikt over ubetalte og betalte fakturaer sendt til deg personlig. Du vil kun finne fakturaer fra 1. januar 2020. 

Min Side - Mine eiendommer

 Logg inn på Mine eiendommer

Få oversikt over dine eiendommer med adresser og bygg, eiendomsareal, kommunale avgifter, vann og avløp med mer.

Sist oppdatert 17. august 2022